beylikdüzü escort beylikdüzü escort escort beylikdüzü beylikdüzü escort bayan beylikdüzü escort escort beylikdüzü beylikdüzü escort
Bugun...



“Her Şey Daha Güzel Bir Arsuz, Daha Güçlü Bir Gelecek İçin!”


facebook-paylas
Tarih: 20-06-2026 01:12

“Her Şey Daha Güzel Bir Arsuz, Daha Güçlü Bir Gelecek İçin!”

Arsuz Belediye Başkanı Sami Üstün, Hatay Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Armağan Teköz ile birlikte Sami Oytun Caddesi’nde devam eden PMT serim çalışmalarını yerinde inceledi ve ekiplerden son durum hakkında bilgi aldı.

Çalışmaların ardından açıklamalarda bulunan Başkan Üstün, altyapı sürecinde yaşanan geçici sıkıntıların farkında olduklarını belirterek, bu sürecin sonunda Arsuz’un uzun yıllar hizmet verecek güçlü bir altyapıya kavuşacağını ifade etti.

Başkan Üstün, “Hemşehrilerimizin ve esnafımızın gösterdiği sabır için teşekkür ediyorum. Yaşanan zorlukların geçici olduğunu biliyoruz. Bizler bugünü değil, Arsuz’un yarınlarını düşünüyor; ilçemizin geleceği için kararlılıkla çalışıyoruz. Her şey daha güzel bir Arsuz, daha güçlü bir gelecek için.” dedi.

Vatandaşlara bir müjde de veren Üstün, Hatay Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında PMT seriminin ardından yarın asfalt serimine başlanacağını belirterek, “Uzun süredir beklenen bu çalışmada artık son aşamaya geldik. Yarın itibarıyla asfalt serimine başlanacak. İlçemize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyor, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Sami Oytun Caddesi’nde asfalt çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte vatandaşların daha güvenli, konforlu ve modern bir ulaşım altyapısına kavuşması hedefleniyor.




Bu haber 1 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Henüz anket oluşturulmamış.
nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI